marți, 30 noiembrie 2010

Jocu` nostru

Eu: Stind pe scaun am realizat ca am aripi
TU: aripi din ceara ce isi  au sfarsitul la atingerea degetelor tale
Eu: cum isi ia sfirsit luminarea cind arde

Eu: Cand e furtuna intram noi in apa si ne plimbam prin valuri
TU: in acea baltoaca imensa descoperim o familie de pesti
Eu: un peste mi-a soptit ca imi da soarele
TU: sorele vine ca prostu si se lipeste de nara mea si merge cu mine pe strada
Eu:alt peste s-a ridicat usor, avea un umar gol


TU: prinde`ma .. nu ma lasa sa cad
eu: cazi, eu sunt aici jos
TU: nu esti tu ala de jos .. tu nu`mi intorci spatele
eu: eu sunt mai jos, acolo unde nu'i nimeni
TU: striga`mi numele sa te aud
eu: iti soptesc sa auzi mai bine
TU: n`am sa aud ... sunt milioane de kilometri distanta
eu: asculta tacerea, in tacere e vocea mea
TU: vreau sa`mi adresezi macar un cuvant .. si acea fraza sa se termine exact in fata mea
eu: in tine vreau sa mor sa ma ascund si sa luminez
TU: ai sa te prefaci in fluturi ce zburda in stomac))
eu: si de cind ma prefac in fluturi, de atunci si pina mor iti dau viata mea, te rog s-o primesti
TU: nu .. am sa ma asez in fata ta si`am sa`mi infig unghiile in tine .. ca dupa aia sa te managai subtil si sa`ti zik` k` nu accept
eu: si in acel moment cind infigi unghiile in mine ne amestecam pan-ajungem soapte
TU: nu,as prefera sa te intorci cu spatele la mine,cu spatele la viata,la ceas si la cuvinte, si sa te comporti ca un nesimtit
eu: te voi indemna sa cinti cu mine si sa ma asculti, sa plingi pentru mine si sa ma salvezi si sa rupi din tine sa ma intregesti
TU: as prefera sa scrim .. sa scrim cu degetele muiate in cerneala ..  .. si sa adormim intr`un final
eu: sa adormim culcati... tu pa pieptul meu si cu mina stinga de cerneala sa ma cuprinzi
TU: vreau sa dormim in pod .. unde miroase a lemn vechi ..
eu: acolo'i frig, si'ntuneric, si mi'e frica sa nu mor
TU: frgul e completat de cartile vechi .. jucarii prafuite .. sticle  goale . un pian si o patura moale
eu: eu vreau soare, da'mi soare
TU: in sufletul meu e prea intuneric ca sa iti pot oferi soarele
eu: deci pielea ti'e ruda cu luna
TU: nu .. luna e prea sus si e prea calda .. n`am aripi sa ma inalt
eu: vreau dar nisipul sa nu fie ud, ma zgirie lin
TU: incearca sa te descalti .. sa pasesti in piciorul gol
eu: e prea frig sa calc in picorul gol, ma dezbrac de tot
TU: am sa te plagiez .. umerii nostri vor capata un paralelism uimitor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu