luni, 15 noiembrie 2010

Tie

Multumesc:
1) Pentru timpu care l-ai petrecut in compania mea. Inseamna mult pentru mine.
2) Pentru momentu ala din parc. Cind eram pe scaun si m-ai cuprins strins strins de git. Plingeai si mi-a curs si mie lacrimi. Atunci am observat ca cu tine is mai implinit.
3) Pentru momentu` cind me-ai spus "tu o sa te saturi de mine" am spus "nu", si te-am rugat sa promiti. Ai promis ca n-o sa te saturi. Multumesc pentru asta.
4) Pentru ca ma asteptai cind intirziam, si veneai prima la intilniri.
5) Pentru prima imbratisare, care ai facut-o fara sa iti zic eu. Era pe 14 octombrie, cind eram in oras, si seara, i-am petrecut pe restu si plecam la rutiera. Ne-am dat putin intr-o parte, te-am cuprins, si m-ai cuprins si tu. :-s
6) Pentru primu sarut, tot pe 14, cind ti-am oprit rutiera, m-ai sarutat, ai urcat si ai plecat.
7) Pentru zimbetu` de azi. Era foarte frumos, si ochii straluceau. Rau ca era artificial.
8) Pentru cele 43 de zile si 60 de noapte buna ale tale. Fix 60.

Scuza:
1) Pentru punctu` 1. Ai spus "pentru mult". Scuza te rog, nu am vrut, credeam ca inseamna ceva si pentru tine.
2) Pentru punctu` 2. Scuza ca te-am facut sa plingi.
3) Pentru punctu` 3. Scuza ca te-am facut sa minti. Nu am vrut.
4) Pentru momentu` cind vorbeai cu mine pe skype, si nu stiu unde ai plecat si ca sa nu astept mult, te grabeai inapoi si te-ai lovit cu picioru`. Scuza te rog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu